Preambul
A24 ROAD PATROL S.R.L. este persoana juridică care organizează, coordonează, ofertează și comercializează serviciile de asistență rutieră și alte servicii conexe, atât pe teritoriul României cât și în alte țări,
Dispeceratul A24, oferă tuturor proprietarilor de autovehicule, informații, consultanță, coordonează și prestează serviciile de aistență rutieră în baza termenilor și condițiilor din cadrul programelor de asistenta rutiera. Dispeceratul A24 funcționează în regim de timp non-stop, astfel: 365 zile pe an, atât duminica cât și în zilele de sărbătoare, atât noaptea cât și ziua, 24 ore din 24 ore. A24 pune la dispoziția clienților o linie telefonică dedicată exclusiv acestora. Serviciile de asistență pot fi acordate numai la solicitare prin apelarea telefonică a Dispeceratul A24 la numerele de telefon 0040 372 500 053 apelabil din România.
- A24 prestează servicii complete de asistență rutieră.
- A24 oferă:
- Asistență Rutieră, pentru orice marcă de autovehicule, cu acoperire Națională.
- A24 prestează pentru Faragrija.ro servicii de call center complete în regim NON-STOP de timp, 365 zile pe an, 24 ore/24 ore, ziua și noaptea, duminica și în zilele de sărbătoare. Etapele desfășurării unui caz de asistență sunt înregistrate în sistemul informatic profesionist de call center care au loc în jurul unui caz de asistenta rutiera.
- A24 oferă pentru clientii Faragrija.ro o linie telefonică dedicată.
- Autovehicule eligibile
- Autovehicule de pasageri sau comerciale usoare, cu vârstă maximă de 20 ani.
- Autovehicule având masa maximă admisă 3500 kg , lungimea maximă 7000 mm, înălțimea maximă 2400 mm.
- Inmatriculate în Romania.
- Autovehiculul trebuie sa fie cu inspecția tehnică periodică la zi pe toata durata de valabilitate a contractului.
- Autoturism sunt considerate vehiculele de categoria M având cel mult 6 locuri așezate în plus față de locul așezat al conducătorului auto.
- Autovehicule excluse
- Autovehiculele a căror masă pe ansamblu depășește 3500 kg, lungimea maximă 7000 mm, înălțimea maximă 2400 mm.
- Autovehiculele care prezintă orice tip de modificări care nu sunt acceptate de legislația circulației rutiere din România.
- Autovehiculele de competiții moto-sportive, autovehicule care se antrenează sau participă la competiții moto-sportive.
- Cele care fac parte din urmatoarele categorii: scoala, politie, rent-a-car, transport alternativ – ridesharing (ex. Uber, Bolt, Bla Bla Car ect.) ambulanta, pompieri, companii de curierat.
- Autovehicule care nu sunt in conformitate cu legislatia rutiera din Romania.
- Autovehiculele avariate in cazul in care avaria este cauzata de defectiunea remorcii tractate.
- Autovehiculele avariate in cazul in care avaria acestuia este cauzata de incarcatura transportată.
- Conducători auto autorizați
- Un conducător auto autorizat va însemna toți conducătorii auto autorizați de proprietarul autovehiculului și toți pasagerii autorizați până la numărul maxim de locuri așa cum este prevăzut în specificațiile producătorului. Autostopistii sunt excluși.
- Se vor asigura serviciile de asistență rutieră și la domiciliul sau reședința conducătorilor auto autorizați.
- Conducătorul auto autorizat trebuie să aibă permisul de conducere valabil. Nu se vor acorda serviciile de asistență rutieră persoanelor aflate sub influența băuturilor alcoolice, drogurilor, substanțelor halucinogene.
- Durata produsului
- Produsul AR este valabil 365 zile , începând cu 24 ore de la inregistrarea vehiculului pe platforma A24.
- Pe durata de 365 zile clientul beneficiaza de maxim o interventie.
Acoperirea teritorială
- România – acoperire NATIONALA
- Evenimente acoperite
- În cazul în care un autovehicul eligibil nu poate porni sau nu mai poate continua călătoria pot fi solicitate serviciile de asistență rutieră.
- Sunt acoperite toate evenimentele rutiere care au loc pe drumurile publice cu carosabil asfaltat.
- În cazul în care este necesară recuperarea autovehiculului din afara carosabilului si nu necesita echipamente speciale (macara, scafandru, …) acesta este inclus in abonament, in situatia implicarii a altor echipaje aditionale se va realiza contra cost.
- Evenimente neacoperite (excluderi)
- Cele cauzate de calamități naturale, război sau riscuri de război, greve, confiscări, restricții impuse de autorități guvernamentale, interdicții oficiale, piraterie, efecte ale exploziilor;
- Cele cauzate de marfa transportată;
- Cele cauzate de defectarea remorcii tractate;
- Cele care apar în timpul utilizării de către un conducător auto neautorizat sau un conducător auto fără permis de conducere;
- Chei pierdute sau furate.
- Pana de cauciuc
- Evenimentele care nu sunt imobilizante
- forța majoră sau condiții meteorologice extreme, calamități naturale, război sau riscuri de război, greve, confiscări, restricții impuse de autoritățile guvernamentale, interdicții oficiale, piraterie, efecte ale exploziilor;
- Animalele de companie sunt excluse de la serviciul de asistență.
- Servicii de asistență rutieră primare
- Tractare
- Este serviciul de transport al autovehiculului avariat de la locul incidentului către cea mai apropiata unitate reparatoare. Echipa de intervenţie va prelua, încărca, transporta respectiv descărca și preda autovehiculul avariat din accident sau defectiune tehnica.
- În cazul în care există remorcă atașată, aceasta va fi remorcată contra cost.
- Utilizatorul vehiculului poate alege unitatea reparatoare la care să se facă tractarea, dar nu la o distanță mai mare de 100 km de la locul incidentului.
- PROCEDURĂ DE URMAT ÎN CAZUL UNUI EVENIMENT RUTIER
- În cazul în care autovehiculul care circulă pe un drum public suferă un eveniment care îi afectează capacitatea de deplasare CLIENTUL A24 trebuie să parcurgă următorii pași:
- să depună toate eforturile pentru limitarea consecințelor evenimentului produs;
- să efectueze un apel telefonic la numărul de telefon prestabilit pentru Asistența Rutieră A24
- să furnizeze dispecerului următoarele informații:
- numele și prenumele solicitantului
- marca și modelul autovehiculului, numărul de persoane aflate în vehicul
- locul exact al incidentului
- descrierea cât mai exactă a defecțiunii survenite
- să respecte întocmai instrucțiunile date de dispecer.
I. OBLIGAȚIILE A24
- DISPECERATUL are responsabilitatea și obligația de a organiza și lansa prestarea precum și coordonarea serviciilor solicitate de către CLIENȚII Faragrija.ro, având în vedere următoarele:
- tipul de serviciu potrivit fiecărui caz în parte;
- timpul de deplasare a echipei de intervenție la locul evenimentului să fie minim. FURNIZORUL va comunica CLIENTULUI o estimare despre ora la care o echipă de intervenție va ajunge la locul evenimentului;
- A24 va depune toate eforturile pentru efectuarea în cel mai scurt timp a serviciilor solicitate. Timpul de intervenţie nu poate depăşi, 3 ore; în situația în care FURNIZORUL nu poate interveni în intervalul menționat în prezenta clauză, acesta se obligă să informeze CLIENTUL în legătură cu acest aspect și se obligă să suporte contravaloarea costurilor efectuate de către un alt furnizor pe baza documentelor de plată prezentate de CLIENT: factură / chitanță / bon fiscal. La expirarea intervalului de 3 h, CLIENTUL este liber să aleagă serviciile oricărui alt furnizor disponibil la fața locului, urmând ca FURNIZORUL să deconteze contravaloarea costurilor ocazionate în maximum 7 zile de la data transmiterii documentelor de către CLIENT
- dispeceratul A24 trimite la intervenție echipa care se află în cea mai apropiată bază A24 de locul evenimentului
- să înregistreze în platforma A24 datelor / informațiilor CLIENȚILOR și autovehiculelor acestorA
- să recepționeze în dispeceratul A24 apelurile telefonice purtătoare de solicitări de asistență rutieră venite din partea CLIENȚILOR. Dispeceratul A24 va recepționa orice solicitare venită din partea CLIENTULUI chiar dacă serviciul solicitat nu este unul contractat, în această situație, dispeceratul va comunica CLIENTULUI tarifele la care se pot efectua serviciile solicitate;
- să presteze serviciile solicitate în condițiile prezentului contract;
- ca în cazul unei intervenții, să păstreze o comunicare permanentă atât cu CLIENTUL cât și cu echipa de intervenție;
- să coordoneze activitatea de prestări servicii de asistență rutieră pentru fiecare caz până la închiderea acestuia;
- să caute și să ofere cele mai bune soluții de asistență rutieră pentru fiecare solicitare;
- prin intermediul echipei de intervenție, să pună la dispoziția CLIENTULUI, spre semnare, fișa de intervenție unde va descrie detaliat serviciul comandat și prestat, contravaloarea acestuia;
- să solicite CLIENTULUI orice informaţie pe care o consideră necesară pentru realizarea unui serviciu
- să se deplaseze la locul la care se află autovehiculul avariat numai cu autovehicul de intervenţie dotat cu scule, echipamente, piese de schimb, materiale care sunt necesare realizării tipurilor de lucrări solicitate;
- să predea autovehiculul în starea în care acesta era la începutul depanării / preluării fără deteriorări, zgârieturi, defecţiuni suplimentare, etc.
- să plătească eventualele daune aduse autovehiculului, care sunt produse din culpa sa și dovedite de CLIENT şi contravaloarea reparaţiilor;
- să comunice CLIENTULUI eventualele riscuri la care acesta s-ar expune ca urmare a realizării unei reparații provizorii la locul evenimentului;