TERMENI GENERALI
Utilizarea serviciilor oferite de aplicația „FaraGrija.ro” semnifică acordul dvs. tacit asupra conținutului termenilor și condițiilor de mai jos. Dacă utilizați platforma „FaraGrija.ro” înseamnă că ați citit, ați înțeles și ați acceptat termenii și condițiile de utilizare.
Ne rezervăm dreptul, fără a fi necesar acceptul dvs., de a aduce schimbări sau modificări acestor Termeni și Condiții de utilizare, în orice moment. Orice modificare ce va fi adusă conținutului Termenilor și Condițiilor de utilizare va fi notificată utilizatorilor prin actualizarea datei în câmpul „Ultima actualizare” a Termenilor și Condițiilor de utilizare.
Responsabilitatea pentru luarea la cunoștință a modificărilor aduse Termenilor și Condițiilor de utilizare revine utilizatorilor, prin revizuirea periodică a conținutului Termenilor și Condițiilor de utilizare.
Continuarea utilizării aplicației după data publicării Termenilor și Condițiilor modificați, reprezintă că ați luat la cunoștință și ați acceptat toate modificările aduse Termenilor și Condițiilor de utilizare până în acel moment.
Informațiile furnizate prin intermediul aplicației „FaraGrija.ro” vor fi în acord doar cu prevederile legale interne, astfel că nu ne asumăm responsabilitatea pentru respectarea normelor legale ce sunt supuse jurisdicției altor țări. Utilizatorii ce accesează și/sau folosesc platforma din alte jurisdicții sau țări sunt singurii responsabili pentru respectarea normelor legale locale aplicabile în țara în care se află și/sau în țara a cărei jurisdicție se supun din orice motive.
DEFINIȚII
În cuprinsul prezentului document, termenii de mai jos au următoarea semnificație:
CONȚINUT
În vederea utilizării platformei si accesării pachetelor ”FaraGrija.ro”, Utilizatorul trebuie să dispună de un dispozitiv electronic care să permită transmiterea de fotografii de la locul evenimentului cu vehiculele implicate în accidente, locul accidentului (locația), marcajele rutiere, documentele șoferilor implicați, datele privind locul evenimentului rutier, data și ora, orice alte informații necesare furnizării serviciilor oferite prin intermediul aplicației.
Accesul la serviciile furnizate prin intermediul platformeii ”FaraGrija.ro” se va realiza prin acceptarea Termenilor și Condițiilor, precum și a Politicii de Confidențialitate Fără acceptarea Termenilor și Condițiilor, precum și a Politicii de Confidențialitate nu vor putea fi parcurși pașii privind accesarea serviciilor.
În vederea furnizării serviciilor, în funcție de pachetul deținut și astfel de serviciile pe care le poate accesa, Utilizatorul trebuie să transmită informații despre:
Prin intermediul platformei „FaraGrija.ro”, Utilizatorilor le sunt furnizate următoarele servicii / pachete de servicii:
A. PACHETUL #FărăGrijă BASIC include:
În procedura de notificare a daunei către asigurător vom indica adresa noastră de contact (e-mail: daune@FaraGrija.ro.ro) astfel încât să putem să vă informăm cu privire la stadiul cererii dvs. precum și cu privire la orice solicitare venită din partea Asigurătorului inclusiv, dar fără a se limita la documente, informații suplimentare de care asigurătorul are nevoie pentru deschiderea dosarului de daună.
Prin utilizarea platformei ”FaraGrija.ro” și acceptarea Termenilor și Condițiilor sunteți de acord ca adresa de contact menționată în cererea de notificare a daunei să fie adresa noastră. Astfel sunteți de acord și înțelegeți că noi vom ține legătură cu asigurătorul și vă vom comunica orice solicitare venită din partea lui în legătură cu incidentul rutier în care ați fost implicați și / sau care este stadiul cererii dvs., inclusiv dar fără a se limita dacă incidentul rutier semnalizat prin intermediul platformei ”FaraGrija.ro” este încadrat sau nu în categoria evenimentului asigurat conform legislației în vigoare și se va deschide astfel, dosarul de daună, dacă sunt necesare documente, informații suplimentare și / sau care este stadiul dosarului dvs. de daună deschis în urma utilizării serviciului de notificare incident auto.
Vă vom comunica dacă există solicitări din partea Asigurătorului iar dvs. veți avea posibilitatea de a răspunde acestor solicitări și de a transmite informațiile, documentele suplimentare fie prin intermediul platformei ”FaraGrija.ro”, fie în mod direct către Asigurător.
Prin intermediul acestui serviciu, vă ajutăm să notificați producerea unui incident rutier către Asigurător pe baza informațiilor introduse de dvs. în aplicație, vă informăm cu privire la stadiul cererii dvs. și totodată cu privire la deschiderea sau nu a dosarului de daună. Prin acceptarea Termenilor și Condițiilor înțelegeți și acceptați că etapele ulterioare deschiderii dosarului de daună, inclusiv acordarea despăgubirilor de către Asigurător nu se poate realiza în baza serviciului de notificare incident auto furnizat prin intermediul aplicației ”FaraGrija.ro”.
Utilizatorul va notifica prin call-center sau e-mail sau alt mijloc de comunicare FaraGrija.ro, cu privire la faptul că a fost implicat într-un eveniment/accident și i-a fost suspendat dreptul de conducere.
Prestatorul serviciilor juridice va fi notificat și va reveni cu un contract de asistență juridică ce urmează a fi semnat la distanță de către Utilizator, care va deveni astfel clientul Prestatorului servicii juridice.
Prestatorul servicii juridice va formula contestație împotriva actului prin care s-a dispus suspendarea permisului de conducere, în maxim 1 zi lucrătoare de la momentul în care va intra în posesia tuturor documentelor menționate mai sus inclusiv contractul de asistenta juridica. Lipsa documentelor menționate mai sus nu poate atrage niciun fel de răspundere în sarcina Prestatorului servicii juridice și / sau FaraGrija.ro.
Prestatorul serviciilor juridice va suporta costurile cu formularea contestației, depunerea acesteia în instanță, reprezentarea la termenele de judecată și eliberarea dovezii privind existenta unui dosar pe rolul instanței, în vedere folosirii ei de către Utilizator la Poliția Rutieră pentru ridicarea permisului.
În urma contestației Utilizatorul va merge sa ridice permisul de conducere de la unitatea teritorială de poliție. Utilizatorul înțelege că ridicarea permisului este în sarcina sa exclusivă.
Prestatorul servicii juridice nu garantează și nici nu poate garanta modalitatea de soluționare a contestației împotriva actelor prin care s-a dispus suspendarea exercitării dreptului de conducere a autovehiculelor. Prestatorul de servicii juridice are doar o obligație de diligență, nu una de rezultat, conform prevederilor privind exercitarea profesiei de avocat.
Clientul-Utilizator va trebui să suporte toate costurile legate de o eventuală expertiză tehnică judiciară aprobată sau dispusă de instanță, costurile cu martorii propuși de Client, taxe de legalizarea sau de punere în executare a hotărârilor, acolo unde este cazul.
Serviciul este disponibil începând cu martie 2024 în cadrul pachetelor în care se specifică includerea acestui serviciu.
B. Pachetele #FărăGrijă STANDARD
B.1. PACHETUL STANDARD (clasic) include:
Acest serviciu constă în determinarea cuantumului despăgubirii la care ar fi îndreptățită Persoana păgubită. Evaluarea daunelor materiale aduse autovehiculului implicat în accidentul rutier se realizează prin intermediul unui sistem de evaluare specializat. În procesul de evaluare al daunelor colaborăm și cu persoane autorizate în activitatea de evaluare a riscului de asigurare și a pagubei.
Evaluarea daunelor materiale se face pe baza informațiilor și documentelor furnizate de către Utilizator, din care rezultă daunele vizibile ale autovehiculului. Rezultatul evaluării daunei va fi transmis Utilizatorilor prin intermediul adresei de e-mail furnizată de aceștia, în urma achitării costului aferent acestui serviciu în maxim 24 de ore calculate din momentul achitării serviciului de către Utilizator.
Plata serviciului de evaluare a daunelor autovehiculului se va face exclusiv online și va fi intermediată de către un procesator de plăți agreat de Prestator.
Tariful aferent serviciului de evaluare daună autovehicul va fi adus la cunoștința Utilizatorului înainte de introducerea detaliilor necesare pentru efectuarea plății.
Utilizatorul va notifica prin call-center sau e-mail sau alt mijloc de comunicare FaraGrija.ro, cu privire la faptul că a fost implicat într-un eveniment/accident și i-a fost suspendat dreptul de conducere.
Prestatorul servicii juridice va fi notificat și va reveni cu un contract de asistență juridică ce urmează a fi semnat la distanță de către Utilizator, care va deveni astfel clientul Prestatorului servicii juridice.
Prestatorul servicii juridice va formula contestație împotriva actului prin care s-a dispus suspendarea permisului de conducere, în maxim 1 zi lucrătoare de la momentul în care va intra în posesia tuturor documentelor menționate mai sus inclusiv contractul de asistenta juridica. Lipsa documentelor menționate mai sus nu poate atrage niciun fel de răspundere în sarcina Prestatorului servicii juridice și / sau FaraGrija.ro.
Prestatorul servicii juridice va suporta costurile cu formularea contestației, depunerea acesteia în instanță, reprezentarea la termenele de judecată și eliberarea dovezii privind existenta unui dosar pe rolul instanței, în vedere folosirii ei de către Utilizator la Poliția Rutieră pentru ridicarea permisului.
În urma contestației Utilizatorul va merge sa ridice permisul de conducere de la unitatea teritorială de poliție. Utilizatorul înțelege că ridicarea permisului este în sarcina sa exclusivă.
Prestatorul servicii juridice nu garantează și nici nu poate garanta modalitatea de soluționare a contestației împotriva actelor prin care s-a dispus suspendarea exercitării dreptului de conducere a autovehiculelor. Prestatorul de servicii juridice are doar o obligație de diligență, nu una de rezultat, conform prevederilor privind exercitarea profesiei de avocat.
Clientul-Utilizator va trebui să suporte toate costurile legate de o eventuală expertiză tehnică judiciară aprobată sau dispusă de instanță, costurile cu martorii propuși de Client, taxe de legalizarea sau de punere în executare a hotărârilor, acolo unde este cazul.
Serviciul este disponibil începând cu martie 2024 în cadrul pachetelor în care se specifică includerea acestui serviciu.
§ incidentul rutier a avut loc pe teritoriul României;
§ Utilizatorul deține calitatea de parte vătămată în urma incidentului rutier, respectiv Utilizatorul nu este persoana responsabilă de producerea evenimentului rutier; Astfel, Utilizatorilor plaformei li se va pune la dispoziție folosința unui alt autoturism în situațiile în care sunt lipsiți de folosința propriului autoturism ca urmare a unui eveniment rutier cauzat din culpa șoferului celuilalt vehicul implicat în incident, cu condiția ca șoferul căruia îi revine culpa pentru incident să dețină o poliță RCA valabilă la momentul producerii evenimentului în cauză.
§ durata de folosire a autovehiculului de către Utilizator se va determina în funcție de devizul de reparație realizat de FaraGrija.ro și aplicarea normelor legale în vigoare;
§ clasa autovehiculului va fi una similară cu cea a Utilizatorului, în limita disponibilității parcului auto al partenerului de mobilitate al FaraGrija.ro;
Excepții
§ Autovehiculele a căror masă pe ansamblu depășește 3500 kg, lungimea maximă 7000 mm și înălțimea maximă 2400 mm;
Abonamentul Standard acoperă costurile aferente unei ședințe de consultații juridice, cu o durată maximă de 1 oră, oferită de partenerii FaraGrija.ro specializați în domeniul juridic, pentru a-i oferi Utilizatorului o perspectivă asupra drepturilor sale, cel din urmă putând astfel să decidă dacă dorește să promoveze o acțiune judiciară împotriva persoanelor răspunzătoare pentru pagubele cauzate sau optează pentru alte demersuri judiciare;
În măsura în care Utilizatorul accesează acest serviciu, Prestatorul va pune la dispoziția partenerilor juridici toate informațiile prelucrate prin intermediul platformeii, solicitând dacă sunt necesare informații, documente suplimentare de la Utilizator;
Prestatorul este cel care va intermedia întâlnirea – ce va putea avea loc fie online prin intermediul mijloacelor de comunicare la distanță, fie la sediul partenerilor juridici FaraGrija.ro – și va comunica Utilizatorului locul, data și ora acestei întâlniri;
În urma sesiunii de consultanță juridică, partenerii juridici FaraGrija.ro vor comunica Utilizatorului opinia lor privind șansele de reușită cu privire la un demers judiciar împotriva societății de asigurare. Conţinutul opiniei este expresia analizei partenerilor noștri juridici în calitate de avocaţi, opiniile exprimate nefiind menite a garanta vreun rezultat conform acestora.
Dacă Utilizatorul optează pentru ședințe de consultanță/asistență juridică ce exced sesiunii de 1 oră acordată de echipa FaraGrija.ro, costurile aferente acelor servicii juridice suplimentare vor fi în sarcina Utilizatorului;
Prestatorul nu poate fi ținut răspunzător de soluția propusă de partenerii FaraGrija.ro specializați în domeniul juridic, iar Utilizatorul înțelege că partenerii FaraGrija.ro au dreptul de a refuza continuarea unui demers juridic având ca punct de plecare un dosar de daune instrumentat prin intermediul platformei platformei i FaraGrija.ro.
B2. PACHETUL STANDARD A24 include:
Serviciul de tractare gratuită în caz de incident rutier imobilizator se realizează în funcție de partenerul FaraGrija.ro pentru care Utilizatorul a optat la momentul achiziționării / dobândirii pachetului Standard cu respectarea termenilor și condițiilor publicați la una din următoarele adrese Autonom sau A24. Pentru claritate doar persoanele care au achizitionat pachetul #FărăGrijă Standard A24 vor beneficia de servicii în modalitatea descrisă la punctul B2.
Utilizatorii înțeleg că nu pot pretinde beneficii care nu sunt oferite de partenerul FaraGrija.ro pentru care au optat în vederea realizării serviciului de tractare gratuită în caz de incident rutier.
C. PACHETUL #FărăGrijă PREMIUM include
Prin achiziționarea pachetului Premium, în situația în care este implicat într-un incident rutier, Utilizatorul poate beneficia prin intermediul platformei FaraGrija.ro, în funcție de calitatea de persoană responsabilă de evenimentul rutier sau după caz, persoana vătămată în urma evenimentului rutier pe care o deține, de următoarele servicii suplimentare față de cele de care poate beneficia în baza pachetului Standard (pachetul standard clasic descris la punctul B1):
În situația în care producerea incidentului rutier în care Utilizatorul a fost implicat atrage necesitatea prestării serviciilor de tractare a autoturismului, echipa FaraGrija.ro poate furniza acest serviciu Utilizatorului prin intermediul partenerilor/colaboratorilor săi, în funcție de opțiunea Utilizatorului de la data achiziționării pachetului.
Serviciul de tractare al autovehiculului se va presta în caz de nevoie pe întreg teritoriul României, fără limită de km, indiferent de locul incidentului și include inclusiv recuperarea gratuită a mașinii avariate din afara carosabilului și depozitarea acesteia, fără costuri suplimentare, pentru o perioadă de maximum 3 zile calendaristice.
Pentru prestarea acestui serviciu, Utilizatorul va avea la dispoziție call center, disponibil 24/24, prin intermediul căruia va putea contacta partenerii echipei FaraGrija.ro pentru prestarea serviciilor de asistență rutieră, cei din urmă având obligația să se prezinte la locul incidentului într-un interval de maxim 1,5 h - 3 h de la data sesizării de către Utilizator, în funcție de distanță și condițiile meteorologice. Intervalul menționat, nu presupune faptul că partenerii echipei FărăGrijă.ro se vor prezenta la locul incidentului în 1,5 h de la data sesizării, ci într-un interval variind între 1,5 h - 3h.
Utilizatorului îi va fi prestat acest serviciu cu respectarea termenilor și condițiilor specifici partenerului FaraGrija.ro pentru care au optat cu scopul de a beneficia de asistență rutieră în caz de accident, publicați la următoarele adrese Autonom sau A24 și dacă:
În situația în care Furnizorul nu poate interveni în intervalul menționat în prezenta clauză, acesta se obligă să informeze Utilizatorul în legătură cu acest aspect și se obligă să suporte contravaloarea costurilor efectuată de către un alt furnizor pe baza documentelor de plată prezentate de Utilizator: factură / chitanță / bon fiscal. La expirarea intervalului de 3 h, Utilizatorul este liber să aleagă serviciile oricărui alt furnizor disponibil la fața locului, urmând ca Furnizorul să deconteze contravaloarea costurilor ocazionate în maximum 7 zile de la data transmiterii documentelor de către Utilizator.
Utilizatorului îi va fi prestat acest serviciu cu respectarea termenilor și condițiilor publicați la următoarea adresă și dacă:
§ incidentul rutier a avut loc pe drumurile publice cu carosabil asfaltat deschis circulatiei publice de pe teritoriul României;
§ Utilizatorul poate deține atât calitatea de parte vătămată, cât și pe cea responsabilă de incident;
Utilizatorul înțelege că în ceea ce privește acest serviciu, nu poate pretinde decât acele beneficii pe care le oferă partenerul FaraGrija.ro pentru care a optat la momentul achiziționării / dobândirii unui Pachet FaraGrija.ro care include și acest serviciu. Utilizatorul este informat despre aceste beneficii prin accesarea termenilor și condițiilor fiecăruia dintre partenerii de mobilitate ai FaraGrija.ro la următoarele adrese: Autonom sau A24.
Serviciu care se aplică unui singur eveniment, iar tractarea se va face până la cel mai apropiat service, fără depășirea unei distanțe de 100 km pe teritoriul României.
Serviciul de tractare gratuită în caz de incident rutier imobilizator se realizează în funcție de partenerul FaraGrija.ro pentru care Utilizatorul a optat la momentul achiziționării / dobândirii pachetului Standard cu respectarea termenilor și condițiilor publicați la una din următoarele adrese Autonom sau A24.
Utilizatorii înțeleg că nu pot pretinde beneficii care nu sunt oferite de partenerul FaraGrija.ro pentru care au optat în vederea realizării serviciului de tractare gratuită în caz de defecțiune mecanică inclus în pachetul Premium.
§ Autovehiculele a căror masă pe ansamblu depășește 3500 kg, lungimea maximă 7000 mm și înălțimea maximă 2400 mm;
§ Autovehiculele care prezintă orice tip de modificări care nu sunt acceptate de legislația circulației rutiere din România;
§ Autovehiculele de competiții moto-sportive, autovehicule care se antrenează sau participă la competiții moto-sportive;
§ Autovehiculele avariate în cazul în care avaria este cauzată de defecțiunea remorcii tractate;
§ Autovehiculele avariate în cazul în care avaria acestuia este cauzată de încărcătura transportată;
§ Autovehicule care nu sunt în conformitate cu legislația rutieră din România.
§ Serviciul de tractare nu se poate acorda daca Vehiculul ce urmeaza a fi tractat a fost folosit pentru taximetrie, transport alternativ – ridesharing (ex. Uber, Bolt, Bla Bla Car ect.), scoala de soferi, activitati de impingere sau tractare, curse, antrenamente, concursuri.
Serviciile de asistență menționate mai sus sunt valabile în următoarele circumstanțe de producere a accidentului:
Pentru alte circumstanțe care nu sunt cuprinse în sfera situațiilor acoperite, Clientul poate fi îndrumat sau să ia legătura direct cu prestatorul servicii juridice pentru asistență și consultanță juridică calificată.
În toate situațiile de mai sus, Clientul înțelege că, folosirea acestui serviciu se poate face o singură dată acesta nu mai poate fi folosit și a doua oară, în nicio circumstanță. Singura soluție este achiziționarea unui nou serviciu de la FaraGrija.ro, asignat poliței în vigoare.
Clientul poate de asemenea opta, pentru recuperarea sumelor de la asigurătorul său RCA în baza clauzei de decontare directă, sau de la asigurătorul său CASCO în cazul în care are un astfel de asigurător, sau de la asigurătorul RCA al persoanei vătămate. Acest lucru va fi posibil și în situația în care vorbim de culpă comună.
Clientul trebuie să completeze în mod corect toate datele obligatorii cerute, să indice în mod corect împrejurările și cauzele producerii accidentului și să încarce documentele cerute – va exista un checklist. De asemenea, clientul trebuie sa aducă la cunoștința persoanei vătămate căreia îi cesionează serviciile sau în caz de culpă comună toate drepturile și obligațiile ce îi revin prin acceptarea acestui serviciu. În principiu, platforma va solicita o astfel de declarație de acceptare dar, dacă din motive tehnice ea nu funcționează, obligația mai sus menționată subzistă.
Clientului sau persoanelor care apelează la serviciul de recuperare pe cale judiciară a sumelor cuvenite, i se vor solicita:
Împuternicire/contract de asistență juridică pentru prestatorul de servicii juridice de reprezentare în fața asigurătorilor și autorităților împărțită pe faze/servicii:
Dacă Asigurătorul nu soluționează în termen legal cererea, prestatorul de servicii juridice va depune acțiune în instanță în măsura în care s-a optat pentru acest serviciu și se va notifica ASF.
În faza soluționării în instanță și executării pe lângă cerere de chemare în judecată, dovezile privind comunicare cererii de despăgubire și lipsa de răspuns sau răspuns nesatisfăcător, vor trebui anexate dovezile de taxa de timbru, onorariul de avocat.
Semnătura olografă de pe Constatul amiabil se va folosi si pentru declarații dacă Clientul este de acord,
Întreaga documentație va fi transmisă tuturor părților
Întreaga corespondență va avea log-uri de expediere și de primire pentru administrare și instanță.
Clienții care nu sunt eligibili sau nu au serviciul achiziționat vor fi informați cu privire la acest aspect și vor putea apela la serviciile mai sus menționate condiționat de plata unui onorariu pentru fiecare etapă mai puțin cea de completare a formularului de constatare amiabilă și avizare a daunei care este un serviciu gratuit.
În cazul cererilor de despăgubire și cererilor pentru instanță se vor aplica următoarele condiții cu privire la contractul de asistență juridică, după caz:
D. PACHETUL #FărăGrijă RECUPERARE PERMIS (achiziționat de pe www.roviniete.ro) include:
Utilizatorul va notifica prin call-center sau e-mail sau alt mijloc de comunicare FaraGrija.ro, cu privire la faptul că a fost implicat într-un eveniment/accident și i-a fost suspendat dreptul de conducere.
Prestatorul servicii juridice va fi notificat și va reveni cu un contract de asistență juridică ce urmează a fi semnat la distanță de către Utilizator, care va deveni astfel clientul Prestatorului servicii juridice.
Prestatorul servicii juridice va formula contestație împotriva actului prin care s-a dispus suspendarea permisului de conducere, în maxim 1 zi lucrătoare de la momentul în care va intra în posesia tuturor documentelor menționate mai sus inclusiv contractul de asistenta juridica. Lipsa documentelor menționate la literele b și c de mai sus nu poate atrage niciun fel de răspundere în sarcina Prestatorului servicii juridice și / sau FaraGrija.ro.
Prestatorul servicii juridice va suporta costurile cu formularea contestației, depunerea acesteia în instanță, reprezentarea la termenele de judecată și eliberarea dovezii privind existenta unui dosar pe rolul instanței, în vedere folosirii ei de către Utilizator la Poliția Rutieră pentru ridicarea permisului.
În urma înregistrării contestației Utilizatorul va merge sa ridice permisul de conducere de la unitatea teritorială de poliție. Utilizatorul înțelege că ridicarea permisului este în sarcina sa exclusivă.
Prestatorul servicii juridice nu garantează și nici nu poate garanta modalitatea de soluționare a contestației împotriva actelor prin care s-a dispus suspendarea exercitării dreptului de conducere a autovehiculelor. Prestatorul de servicii juridice are doar o obligație de diligență, nu una de rezultat, conform prevederilor privind exercitarea profesiei de avocat.
Clientul-Utilizator va trebui să suporte toate costurile legate de o eventuală expertiză tehnică judiciară aprobată sau dispusă de instanță, costurile cu martorii propuși de Client, taxe de legalizarea sau de punere în executare a hotărârilor, acolo unde este cazul.
E. PACHETUL #FărăGrijă ÎN VACANȚĂ - nu se aplică pe teritoriul României
Punem la dispoziția utilizatorului două tipuri de pachete #FărăGrijă ÎN VACANȚĂ pentru situațiile în care utilizatorii se află “în vacanță” pe teritoriul statelor enumerate mai jos, în afară de România pentru o perioadă de până la 15 zile (limita maximă). Pentru claritate, aceste pachete nu vor putea fi utilizate pe teritoriul României iar FărăGrijă nu își asumă nicio responsabilitate pentru situația în care utilizatorul înțelege să utilizeze aceste pachete pentru o situație ivită pe teritoriul României.
Acoperire teritorială: pachetul #FărăGrijă ÎN VACANTĂ este disponibil pentru evenimentele acoperite care se produc pe următoarele teritorii: Europa: Albania, Andorra, Austria, Belarus, Belgia. Bosnia Hertegovina, Bulgaria, Cehia, Cipru, Croatia, Danemarca, Elvetia, Estonia, Finlanda, Franta, Germania, Gibraltar, Grecia, Irlanda, Islanda, Italia, Kosovo, Letonia, Lichtenstein, Lituania, Luxemburg, Macedonia, Malta, Marea Britanie, Moldova, Monaco, Muntenegru, Norvegia, Olanda, Polonia, Portugalia, Romania, San Marino, Serbia, Slovacia, Slovenia, Spania, Suedia, Turcia, Ungaria, Vatican.
Evenimentele acoperite de pachetele #FărăGrijă ÎN VACANȚĂ:
1. Defecțiuni roată
2. Probleme carburant
3. Defecțiuni electrice minore
4. Acces habitaclu
5. Defecțiune tehnică
6. Accident
7. Defecțiuni ale elementelor care contribuie la siguranța circulației
Pachetele #FărăGrijă ÎN VACANȚĂ nu acoperă:
1. Apa intrata in habitaclu;
2. Nefuncționarea plafoanelor pliabile (inclusive pentru modelele decapotabile);
3. Nefuncționarea instrumentelor de bord;
4. Defecțiuni ale sistemul de ventilație și încălzire, sistemul de aer condiționat;
5. Geamuri laterale sparte sau sistemele de acționare ale geamurilor defecte;
6. Autovehicul blocat în zăpadă, apă sau noroi pe drumurile publice;
7. Autovehicule implicate în competiții auto moto sport;
8. Cazuri de forța majoră sau condiții extreme;
9. Autovehiculele care prezinta orice tip de modificari care nu sunt acceptate de legislația circulației rutiere din România;
10. Autovehicule care se antrenează sau participa la competiții moto sportive;
11. Autovehiculele avariate în cazul în care defectiunea este cauzata de defecțiunea remorcii tractate sau de incarcatura transportată.
12. Autovehicule care fac parte din următoarele categorii: taxi, scoala, politie, rent-a-car, ambulanță, pompieri;
13. Autovehiculele fără numere de înmatriculare sau cele cu numere de înmatriculare provizorii, cu ITP expirat.
14. Chei pierdute sau furate.
Utilizatorii nu va putea pretinde prestarea serviciilor în niciuna dintre aceste situații. Utilizatorii pot solicita contra cost prestarea acestor servicii și doar în situația în care este posibil, partenerul FărăGrijă.ro îl va efectua, fără a exista o obligație în acest sens în baza pachetului achiziționat.
E.1. #FărăGrijă ÎN VACANȚĂ BASIC - nu se aplică pe teritoriul României - și include:
Pachetul acoperă costurile de deplasare a echipei de intervenție și manopera operațiunilor de intervenție efectuate de către echipa de intervenție. Costurile materialelor și/sau a pieselor montate pe autovehicul sunt suportate de către Client/ Utilizator, echipa FărăGrijă.ro sau partenerul care asigură depanarea nu poate fi trasă la răspundere în situația în care Utilizatorul pretinde suportarea acestor costuri.
Se efectuează lucrări de depanare provizorii pentru a putea continua deplasarea, clientul având obligația sa se prezinte la un reparator autorizat pentru remedierea definitiva a defecțiunii. În cazul în care clientul nu a remediat problema inițială la un reparator autorizat nu beneficiază de a doua intervenție pentru aceeași problema semnalată.
În cazul pachetului #FărăGrijă ÎN VACANȚĂ Basic, serviciul de tractare se realizează în următoarele condiții:
AUTOVEHICULE ELIGIBILE pentru serviciul tractare:
1. Autoturisme de pasageri, cu vârsta maximă de 20 ani
2. Inmatriculate in Romania, avand inspectia tehnica periodica (ITP) efectuată la momentul achiziționării pachetului ;
3. Autoturisme avand urmatoarele: masa maximă admisă a ansamblului 3500 kg, lungimea maximă 7000 mm, înălțimea maximă 2400 mm.
4. Autoturisme care la momentul achiziționării pachetului de servicii sunt în stare buna de funcționare și se află pe teritoriul României la reședința clientului.
5. Autoturism sunt considerate vehiculele de categoria M având cel mult 6 locuri așezate în plus față de locul așezat al conducătorului auto.
AUTOVEHICULE EXCLUSE pentru serviciul tractare:
1. Autovehiculele a căror masa pe ansamblu depaseste 3500 kg, lungimea maximă 7000 mm și înălțimea maximă 2400 mm.
2. Autovehiculele care prezinta orice tip de modificări care nu sunt acceptate de legislația circulației rutiere din România.
3. Autovehiculele de competiții moto-sportive, autovehicule care se antrenează sau participă la competiții moto-sportive.
4. Autovehiculele avariate în cazul în care avaria este cauzată de defecțiunea remorcii tractate.
5. Autovehiculele avariate în cazul în care avaria acestuia este cauzată de incarcatura transportată.
6. Cele care fac parte din următoarele categorii: scoala, politie, rent-a-car, transport alternativ – ridesharing (ex. Uber, Bolt, Bla Bla Car ect.) ambulanță, pompieri, companii de curierat.
7. Autovehicule care nu sunt în conformitate cu legislatia rutiera din România sau sunt cu ITP expirat în momentul incidentului.
8. Autovehicule care nu sunt înmatriculate în România.
9. Autovehicule care la momentul achiziționării pachetului de servicii rutieră sunt defecte, nefunctionale, si/ sau nu se află pe teritoriul României la reședința clientului.
Pentru claritate, doar Utilizatorii care detin autovehicule eligibile pot accesa acest serviciu,FărăGrija.ro si/sau partenerul putand refuza efectuarea serviciului în caz contrar.
Serviciul de Transport persoane se realizează în următoarele condiții:
E.2. #FărăGrijă ÎN VACANȚĂ STANDARD - nu se aplică pe teritoriul României - si include, pe lângă serviciile detaliate la punctul E.1 si serviciile de repatriere persoane si repatriere vehicul.
Pentru claritate, deținătorii unui pachet #FărăGrijă ÎN VACANȚĂ STANDARD beneficiază de serviciile enumerate la punctul E.1. dacă sunt îndeplinite condițiile pentru accesarea lor, astfel cum sunt acestea specificate în prezentii termeni si conditii.
În plus față de serviciile din pachetul #FărăGrijă ÎN VACANTA Basic, deținătorii unui pachet #FărăGrija IN VACANTA Standard, beneficiază de serviciile de repatriere persoane și repatriere vehicul, în următoarele condiții:
Condițiile pentru accesarea acestui serviciu:
Condițiile pentru accesarea acestui serviciu:
___________
VALABILITATEA PACHETELOR
Perioada de valabilitate a pachetelor #FărăGrijă enumerate la punctele A-D inclusiv este de 12 luni calendaristice și începe să curgă de la data la care polița RCA intră în vigoare, în situația în care valabilitatea poliței RCA începe să curgă la un moment ulterior achiziționării pachetului de servicii. În caz contrar, în situația în care la momentul achiziționării unui pachet de servicii, Utilizatorul deține o poliția RCA valabilă, perioada de valabilitate a pachetului de servicii începe să curgă în termen de 24 h de la momentul achiziționării.
Pentru pachetul #FărăGrijă IN VACANTA (punctul E), perioada de valabilitate este de 15 zile și începe să curgă în termen de 24 h de la momentul achiziționării.
Un pachet achiziționat este valabil pentru o singură daună, în sensul în care serviciile incluse în pachetul achiziționat pot fi utilizate o singură dată în legătură cu dauna pentru care s-a deschis dosarul la societatea de asigurare sau pentru evenimentul pentru care Utilizatorul a accesat pachetul #FărăGrijă achizitionat.
Dacă în urma activării pachetului de servicii, utilizatorul nu are nevoie și nu va utiliza toate serviciile din pachet, serviciile neutilizate nu se raportează la următorul pachet achiziționat.
DREPTURI DE PROPRIETATE INTELECTUALĂ
Utilizatorul declară în mod expres că a luat la cunoștință de faptul că toată creația grafică și conținutul aplicației/platformei accesate sunt proprietatea Prestatorului. Fac excepție informațiile, elementele grafice aparținând altor entități, care sunt proprietatea partenerilor Prestatorului.
Utilizatorul se obligă să nu reproducă, să nu copieze, să nu vândă sau să exploateze serviciile și informațiile la care are acces ca urmare a utilizării acestei aplicații, în parte sau complet.
Utilizatorului îi este interzisă modificarea, copierea, închirierea, cedarea, împrumutul, vânzarea, distribuția sau crearea unor materiale derivate bazate pe serviciile sau programele folosite în cadrul aplicației.
RĂSPUNDERI
Utilizatorii înțeleg și sunt de acord că serviciile pe care le prestăm prin intermediul platformei sau de care Utilizatorii beneficiază prin intermediul platformei nu sunt de natură să atragă vreo obligație legală sau contractuală, de orice natură, Prestatorului sau partenerilor/angajaților/colaboratorilor acestuia.
Serviciul de evaluare daună furnizat prin intermediul aplicației are drept rol și scop să asigure pentru Utilizator o informare corectă și obiectivă cu privire la valoarea despăgubirilor pe care Persoana păgubită ar putea să le solicite de la Asigurător.
Utilizatorii înțeleg și acceptă că valoarea despăgubirii rezultată din furnizarea serviciului de evaluare daună nu obligă Asigurătorul ori Prestatorul la plata acestei sume.
Utilizatorii înțeleg și acceptă în egală măsură faptul că valoarea despăgubirii rezultată din serviciul de evaluare daună poate fi diferită de valoarea ce va fi necesară pentru repararea autovehiculului, iar noi nu ne asumăm nicio răspundere pentru situația în care costul reparării autovehiculului depășește valoarea estimată de noi prin serviciul de evaluare daună.
Utilizatorii înțeleg și acceptă că opinia furnizată de partenerii juridici FaraGrija.ro nu îi obligă la obținerea unui rezultat favorabil în cazul unui demers juridic.
Utilizatorii înțeleg și acceptă că toate serviciile din pachetele #FărăGrijă pot fi accesate doar dacă sunt îndeplinite condițiile prevăzute în prezenții Termeni si Conditii.
Toate serviciile ce sunt furnizate prin intermediul platformei se vor efectua în baza informațiilor și documentelor transmise de către Utilizator, care își asumă întreaga răspundere față de corectitudinea datelor și informațiilor furnizate. Utilizatorul va răspunde potrivit normelor legale interne pentru furnizarea de informații eronate și/sau greșite, independent de forma vinovăției cu care a acționat.
Nu ne asumăm nicio răspundere pentru modul de soluționare al notificării/avizării evenimentului auto sau al dosarului de daună de către Asigurător ori al dosarului inițiat în instanță împotriva Asigurătorului. Serviciile ce sunt puse la dispoziția Utilizatorului prin intermediul platformei reprezintă doar intermedierea raportului dintre Utilizator și Asigurător, pentru a facilita demersul de deschidere și soluționare al dosarului de daună, respectiv dintre Utilizator și partenerii specializați prin punerea la dispoziția Utilizatorului a unei platforme digitale. În acest sens, utilizatorul își asumă riscul ca în urma analizării de către Asigurător a documentelor încărcate în platformă în vederea notificării daunei, Asigurătorul să stabilească că incidentul notificat nu reprezintă eveniment asigurat, fiind exclus de la acordarea despăgubirilor.Într-o astfel de situație, Utilizatorul care a achiziționat pachetul Premium sau Standard va putea accesa sesiunea de consultanță juridică în condițiile descrise mai sus.
Prin acceptarea acestor Termeni și Condiții Utilizatorul înțelege și este de acord ca Prestatorul să îl reprezinte în fața Asigurătorului și / sau a partenerilor specializați în limitele necesare pentru prestarea serviciilor ce îi sunt puse la dispoziție prin intermediul acestei platforme.
Utilizatorul înțelege și acceptă faptul că Prestatorul nu își asumă o reprezentare generală a Utilizatorului în fața Asigurătorului, ci că va asigura doar intermedierea comunicării dintre Utilizator și Asigurător, prin transmiterea informațiilor ce îi sunt puse la dispoziție. Prestatorul nu poate fi tras la răspundere și nu pot fi ridicate pretenții față de acesta în baza prevederilor Codului Civil român pentru serviciile furnizate prin intermediul platformei.
Utilizatorii nu pot formula nici un fel de pretenții față de Prestator sau partenerii/salariații/colaboratorii acestuia pentru modul de soluționare al dosarului de daună de către Asigurător, indiferent de serviciul ce a fost furnizat prin intermediul platformei (exemplificativ însă nu și limitativ: notificarea/avizarea evenimentului auto, evaluarea despăgubirilor materiale ale autovehiculului, depunerea dosarului de daună, etc.).
Utilizatorii înțeleg și acceptă că termenele în care se precizează că se vor furniza serviciile oferite prin intermediul platformei, sunt termene de recomandare și că suntem absolviți de orice răspundere în eventualitatea producerii oricăror întârzieri în furnizarea serviciilor, cu excepția situației în care se constată de către o instanță judiciară că întârzierea se datorează în mod direct și exclusiv culpei Prestatorului.
JURISDICȚIE
Prin accesarea acesteiplatforme, Utilizatorul acceptă în mod expres că orice dispută legală legată de/în legătură cu serviciile furnizate de Prestator prin platformă, vor fi guvernate de legile din România, indiferent de locul în care Utilizatorul accesează platforma . Dacă Utilizatorul accesează această platformă din afara României, o face pe riscul său și este singurul responsabil de respectarea legilor teritoriului în care se află.
Părțile vor încerca să soluționeze în mod amiabil eventualele divergențe legale intervenite în legătură cu serviciile furnizate prin intermediulplatformei „FaraGrija.ro”, iar în situația în care soluționarea amiabilă nu este posibilă, litigiul va fi soluționat de instanțele judiciare competente de la sediul Prestatorului.
UTILIZATORUL ACCEPTĂ ACEȘTI TERMENI ȘI CONDIȚII
Utilizatorul confirmă că a citit și acceptat acești termeni și condiții. Folosirea platformei de către Utilizator implică acceptarea necondiționată a acestor termeni și condiții. În cazul în care nu sunteți de acord cu acești termeni și condiții, vă rugăm să nu folosiți platforma.
În ceea ce privește serviciile prestate de către Partenerii noștri specializați, vă informăm în mod expres că în relația cu aceștia vi se aplică termenii și condițiile acestora, pe care aveți obligația de a-i consulta la următoarele adrese:
Termeni și condiții asistență rutieră Autonom
Termeni și condiții autoturism la schimb Autonom
Termeni și condiții asistență rutieră A24
Prin acceptarea termenilor și condițiilor echipei FaraGrija.ro, vă asumați în mod expres că ați citit, înțeles și acceptat termenii și condițiile practicați de partenerii noștri autorizați, precum și că echipa FaraGrija.ro nu răspunde pentru modul în care contractul dintre dvs. și parteneri se derulează.
ASISTENȚĂ
Dacă aveți orice problemă legată de funcționarea platformei „FaraGrija.ro”, ne puteți contacta la adresa de e-mail: contact@faragrijaro sau la numerele de telefon: 0373809500.
Data ultimei actualizări: 20.05.2024