TERMENI GENERALI
Utilizarea serviciilor oferite de aplicația „FaraGrija.ro” semnifică acordul dvs. tacit asupra conținutului termenilor și condițiilor de mai jos. Dacă utilizați aplicația „FaraGrija.ro” înseamnă că ați citit, ați înțeles și ați acceptat termenii și condițiile de utilizare.
Ne rezervăm dreptul, fără a fi necesar acceptul dvs., de a aduce schimbări sau modificări acestor Termeni și Condiții de utilizare, în orice moment. Orice modificare ce va fi adusă conținutului Termenilor și Condițiilor de utilizare va fi notificată utilizatorilor prin actualizarea datei în câmpul „Ultima actualizare” a Termenilor și Condițiilor de utilizare.
Responsabilitatea pentru luarea la cunoștință a modificărilor aduse Termenilor și Condițiilor de utilizare revine utilizatorilor, prin revizuirea periodică a conținutului Termenilor și Condițiilor de utilizare.
Continuarea utilizării aplicației după data publicării Termenilor și Condițiilor modificați, reprezintă că ați luat la cunoștință și ați acceptat toate modificările aduse Termenilor și Condițiilor de utilizare până în acel moment.
Informațiile furnizate prin intermediul aplicației „FaraGrija.ro” vor fi în acord doar cu prevederile legale interne, astfel că nu ne asumăm responsabilitatea pentru respectarea normelor legale ce sunt supuse jurisdicției altor țări. Utilizatorii ce accesează și/sau folosesc aplicația din alte jurisdicții sau țări sunt singurii responsabili pentru respectarea normelor legale locale aplicabile în țara în care se află și/sau în țara a cărei jurisdicție se supun din orice motive.
DEFINIȚII
În cuprinsul prezentului document, termenii de mai jos au următoarea semnificație:
CONȚINUT
În vederea utilizării aplicației ”FaraGrija.ro”, Utilizatorul trebuie să dispună de un telefon mobil / dispozitiv care să permită transmiterea de fotografii de la locul evenimentului cu vehiculele implicate în accidente, locul accidentului (locația), marcajele rutiere, documentele șoferilor implicați, datele privind locul evenimentului rutier, data și ora, orice alte informații necesare furnizării serviciilor oferite prin intermediul aplicației.
Accesul la serviciile furnizate prin intermediul aplicației ”FaraGrija.ro” se va realiza în baza unui cont Apple, Facebook, Google sau LinkedIn deja deținut de utilizator. Astfel, contul necesar pentru utilizarea aplicației ”FaraGrija.ro” se va crea pe baza informațiilor furnizate de către utilizator la momentul creării acestor conturi. Fără logarea în cont și fără acceptarea Termenilor și Condițiilor, precum și a Politicii de Confidențialitate nu vor putea fi parcurși pașii privind accesarea serviciilor.
În vederea furnizării serviciilor, Utilizatorul trebuie să introducă în aplicație informații despre:
Una din metodele de identificare a utilizatorului poate fi identificarea prin metoda Face ID (recunoaștere facială). Această metodă de identificare are la bază autentificarea securizată cu tehnologii avansate ce permit identificarea precisă de către dispozitivul utilizat a geometriei feței.
Prin intermediul aplicației „FaraGrija.ro”, Utilizatorilor le sunt furnizate următoarele servicii:
În procedura de notificare a daunei către asigurător vom indica adresa noastră de contact (e-mail: daune@FaraGrija.ro.ro) astfel încât să putem să vă informăm cu privire la stadiul cererii dvs. precum și cu privire la orice solicitare venită din partea Asigurătorului inclusiv, dar fără a se limita la documente, informații suplimentare de care asigurătorul are nevoie pentru deschiderea dosarului de daună.
Prin utilizarea aplicației ”FaraGrija.ro” și acceptarea Termenilor și Condițiilor sunteți de acord ca adresa de contact menționată în cererea de notificare a daunei să fie adresa noastră. Astfel sunteți de acord și înțelegeți că noi vom ține legătură cu asigurătorul și vă vom comunica orice solicitare venită din partea lui în legătură cu incidentul rutier în care ați fost implicați și / sau care este stadiul cererii dvs., inclusiv dar fără a se limita dacă incidentul rutier semnalizat prin intermediul aplicației ”FaraGrija.ro” este încadrat sau nu în categoria evenimentului asigurat conform legislației în vigoare și se va deschide astfel, dosarul de daună, dacă sunt necesare documente, informații suplimentare și / sau care este stadiul dosarului dvs. de daună deschis în urma utilizării serviciului de notificare incident auto.
Vă vom comunica dacă există solicitări din partea Asigurătorului iar dvs. veți avea posibilitatea de a răspunde acestor solicitări și de a transmite informațiile, documentele suplimentare fie prin intermediul aplicației ”FaraGrija.ro”, fie în mod direct către Asigurător.
Prin intermediul acestui serviciu, vă ajutăm să notificați producerea unui incident rutier către Asigurător pe baza informațiilor introduse de dvs. în aplicație, vă informăm cu privire la stadiul cererii dvs. și totodată cu privire la deschiderea sau nu a dosarului de daună. Prin acceptarea Termenilor și Condițiilor înțelegeți și acceptați că etapele ulterioare deschiderii dosarului de daună, inclusiv acordarea despăgubirilor de către Asigurător nu se poate realiza în baza serviciului de notificare incident auto furnizat prin intermediul aplicației ”FaraGrija.ro”.
Evaluarea daunelor materiale se face pe baza informațiilor și documentelor furnizate de către Utilizator, din care rezultă daunele vizibile ale autovehiculului. Rezultatul evaluării daunei va fi transmis Utilizatorilor prin intermediul adresei de e-mail furnizată de aceștia, în urma achitării costului aferent acestui serviciu în maxim 24 de ore calculate din momentul achitării serviciului de către Utilizator.
Plata serviciului de evaluare a daunelor autovehiculului se va face exclusiv online și va fi intermediată de către un procesator de plăți agreat de Prestator.
Tariful aferent serviciului de evaluare daună autovehicul va fi adus la cunoștința Utilizatorului înainte de introducerea detaliilor necesare pentru efectuarea plății.
Utilizatorii pot beneficia de serviciile de notificare și evaluare daună descrise supra, împreună cu următoarele servicii suplimentare, prin achiziționarea unuia dintre pachetele oferite de Prestator de la intermediarii acestuia, sau de la Prestator în mod direct, după cum urmează:
A. PACHETUL BASIC include:
Utilizatorul va notifica prin call-center sau e-mail sau alt mijloc de comunicare FaraGrija.ro, cu privire la faptul că a fost implicat într-un eveniment/accident și i-a fost suspendat dreptul de conducere.
Prestatorul servicii juridice va fi notificat și va reveni cu un contract de asistență juridică ce urmează a fi semnat la distanță de către Utilizator, care va deveni astfel clientul Prestatorului servicii juridice.
Prestatorul servicii juridice va formula contestație împotriva actului prin care s-a dispus suspendarea permisului de conducere, în maxim 1 zi lucrătoare de la momentul în care va intra în posesia tuturor documentelor menționate mai sus inclusiv contractul de asistenta juridica. Lipsa documentelor menționate la literele b și c de mai sus nu poate atrage niciun fel de răspundere în sarcina Prestatorului servicii juridice și / sau FaraGrija.ro.
Prestatorul servicii juridice va suporta costurile cu formularea contestației, depunerea acesteia în instanță, reprezentarea la termenele de judecată și eliberarea dovezii privind existenta unui dosar pe rolul instanței, în vedere folosirii ei de către Utilizator la Poliția Rutieră pentru ridicarea permisului.
În urma contestației Utilizatorul va merge sa ridice permisul de conducere de la unitatea teritorială de poliție. Utilizatorul înțelege că ridicarea permisului este în sarcina sa exclusivă.
Prestatorul servicii juridice nu garantează și nici nu poate garanta modalitatea de soluționare a contestației împotriva actelor prin care s-a dispus suspendarea exercitării dreptului de conducere a autovehiculelor. Prestatorul de servicii juridice are doar o obligație de diligență, nu una de rezultat, conform prevederilor privind exercitarea profesiei de avocat.
Clientul-Utilizator va trebui să suporte toate costurile legate de o eventuală expertiză tehnică judiciară aprobată sau dispusă de instanță, costurile cu martorii propuși de Client, taxe de legalizarea sau de punere în executare a hotărârilor, acolo unde este cazul.
B1. PACHETUL STANDARD include:
Utilizatorul va notifica prin call-center sau e-mail sau alt mijloc de comunicare FaraGrija.ro, cu privire la faptul că a fost implicat într-un eveniment/accident și i-a fost suspendat dreptul de conducere.
Prestatorul servicii juridice va fi notificat și va reveni cu un contract de asistență juridică ce urmează a fi semnat la distanță de către Utilizator, care va deveni astfel clientul Prestatorului servicii juridice.
Prestatorul servicii juridice va formula contestație împotriva actului prin care s-a dispus suspendarea permisului de conducere, în maxim 1 zi lucrătoare de la momentul în care va intra în posesia tuturor documentelor menționate mai sus inclusiv contractul de asistenta juridica. Lipsa documentelor menționate la literele b și c de mai sus nu poate atrage niciun fel de răspundere în sarcina Prestatorului servicii juridice și / sau FaraGrija.ro.
Prestatorul servicii juridice va suporta costurile cu formularea contestației, depunerea acesteia în instanță, reprezentarea la termenele de judecată și eliberarea dovezii privind existenta unui dosar pe rolul instanței, în vedere folosirii ei de către Utilizator la Poliția Rutieră pentru ridicarea permisului.
În urma contestației Utilizatorul va merge sa ridice permisul de conducere de la unitatea teritorială de poliție. Utilizatorul înțelege că ridicarea permisului este în sarcina sa exclusivă.
Prestatorul servicii juridice nu garantează și nici nu poate garanta modalitatea de soluționare a contestației împotriva actelor prin care s-a dispus suspendarea exercitării dreptului de conducere a autovehiculelor. Prestatorul de servicii juridice are doar o obligație de diligență, nu una de rezultat, conform prevederilor privind exercitarea profesiei de avocat.
Clientul-Utilizator va trebui să suporte toate costurile legate de o eventuală expertiză tehnică judiciară aprobată sau dispusă de instanță, costurile cu martorii propuși de Client, taxe de legalizarea sau de punere în executare a hotărârilor, acolo unde este cazul.
§ incidentul rutier a avut loc pe teritoriul României;
§ Utilizatorul deține calitatea de parte vătămată în urma incidentului rutier, respectiv Utilizatorul nu este persoana responsabilă de producerea evenimentului rutier; Astfel, Utilizatorilor aplicației li se va pune la dispoziție folosința unui alt autoturism în situațiile în care sunt lipsiți de folosința propriului autoturism ca urmare a unui eveniment rutier cauzat din culpa șoferului celuilalt vehicul implicat în incident, cu condiția ca șoferul căruia îi revine culpa pentru incident să dețină o poliță RCA valabilă la momentul producerii evenimentului în cauză.
§ durata de folosire a autovehiculului de către Utilizator se va determina în funcție de devizul de reparație realizat de FaraGrija.ro și aplicarea normelor legale în vigoare;
§ clasa autovehiculului va fi una similară cu cea a Utilizatorului, în limita disponibilității parcului auto al partenerului de mobilitate al FaraGrija.ro;
Excepții
§ Autovehiculele a căror masă pe ansamblu depășește 3500 kg, lungimea maximă 7000 mm și înălțimea maximă 2400 mm;
B2 PACHETUL STANDARD A24 include:
Serviciul de tractare gratuită în caz de incident rutier imobilizator se realizează în funcție de partenerul FaraGrija.ro pentru care Utilizatorul a optat la momentul achiziționării / dobândirii pachetului Standard cu respectarea termenilor și condițiilor publicați la una din următoarele adrese Autonom sau A24
Utilizatorii înțeleg că nu pot pretinde beneficii care nu sunt oferite de partenerul FaraGrija.ro pentru care au optat în vederea realizării serviciului de tractare gratuită în caz de incident rutier.
C. PACHETUL PREMIUM include
Prin achiziționarea pachetului Premium, în situația în care este implicat într-un incident rutier, Utilizatorul poate beneficia prin intermediul aplicației FaraGrija.ro, în funcție de calitatea de persoană responsabilă de evenimentul rutier/persoana vătămată în urma evenimentului rutier pe care o deține, de următoarele servicii suplimentare față de cele de care poate beneficia în baza pachetului Standard:
În situația în care producerea incidentului rutier în care Utilizatorul a fost implicat atrage necesitatea prestării serviciilor de tractare a autoturismului, echipa FaraGrija.ro poate furniza acest serviciu Utilizatorului prin intermediul partenerilor/colaboratorilor săi, în funcție de opțiunea Utilizatorului de la data achiziționării pachetului, .
Serviciul de tractare al autovehiculului se va presta în caz de nevoie pe întreg teritoriul României, fără limită de km, indiferent de locul incidentului și include inclusiv recuperarea gratuită a mașinii avariate din afara carosabilului și depozitarea acesteia, fără costuri suplimentare, pentru o perioadă de maximum 3 zile calendaristice.
Pentru prestarea acestui serviciu, Utilizatorul va avea la dispoziție call center, disponibil 24/24, prin intermediul căruia va putea contacta partenerii echipei FaraGrija.ro pentru prestarea serviciilor de asistență rutieră, cei din urmă având obligația să se prezinte la locul incidentului într-un interval de maxim 1,5 h-3 h de la data sesizării de către Utilizator, în funcție de distanță și condițiile meteorologice.
Utilizatorului îi va fi prestat acest serviciu cu respectarea termenilor și condițiilor specifici partenerului FaraGrija.ro pentru care au optat cu scopul de a beneficia de asistență rutieră în caz de accident, publicați la următoarele adrese Autonom sau A24 și dacă:
În situația în care Furnizorul nu poate interveni în intervalul menționat în prezenta clauză, acesta se obligă să informeze Utilizatorul în legătură cu acest aspect și se obligă să suporte contravaloarea costurilor efectuată de către un alt furnizor pe baza documentelor de plată prezentate de Utilizator: factură / chitanță / bon fiscal. La expirarea intervalului de 3 h, Utilizatorul este liber să aleagă serviciile oricărui alt furnizor disponibil la fața locului, urmând ca Furnizorul să deconteze contravaloarea costurilor ocazionate în maximum 7 zile de la data transmiterii documentelor de către Utilizator.
Utilizatorului îi va fi prestat acest serviciu cu respectarea termenilor și condițiilor publicați la următoarea adresă și dacă:
§ incidentul rutier a avut loc pe drumurile publice cu carosabil asfaltat deschis circulatiei publice de pe teritoriul României;
§ Utilizatorul poate deține atât calitatea de parte vătămată, cât și pe cea responsabilă de incident;
Utilizatorul înțelege că în ceea ce privește acest serviciu, nu poate pretinde decât acele beneficii pe care le oferă partenerul FaraGrija.ro pentru care a optat la momentul achiziționării / dobândirii unui Pachet FaraGrija.ro care include și acest serviciu. Utilizatorul este informat despre aceste beneficii prin accesarea termenilor și condițiilor fiecăruia dintre partenerii de mobilitate ai FaraGrija.ro la următoarele adrese: Autonom sau A24.
Serviciu care se aplică unui singur eveniment, iar tractarea se va face până la cel mai apropiat service, fără depășirea unei distanțe de 100 km pe teritoriul României.
Serviciul de tractare gratuită în caz de incident rutier imobilizator se realizează în funcție de partenerul FaraGrija.ro pentru care Utilizatorul a optat la momentul achiziționării / dobândirii pachetului Standard cu respectarea termenilor și condițiilor publicați la una din următoarele adrese Autonom sau A24.
Utilizatorii înțeleg că nu pot pretinde beneficii care nu sunt oferite de partenerul FaraGrija.ro pentru care au optat în vederea realizării serviciului de tractare gratuită în caz de defecțiune mecanică inclus în pachetul Premium.
Excepții asistență rutieră în caz de defecțiune mecanică sau în cazul unui accident
§ Autovehiculele a căror masă pe ansamblu depășește 3500 kg, lungimea maximă 7000 mm și înălțimea maximă 2400 mm;
§ Autovehiculele care prezintă orice tip de modificări care nu sunt acceptate de legislația circulației rutiere din România;
§ Autovehiculele de competiții moto-sportive, autovehicule care se antrenează sau participă la competiții moto-sportive;
§ Autovehiculele avariate în cazul în care avaria este cauzată de defecțiunea remorcii tractate;
§ Autovehiculele avariate în cazul în care avaria acestuia este cauzată de încărcătura transportată;
§ Autovehicule care nu sunt în conformitate cu legislația rutieră din România.
§ Serviciul de tractare nu se poate acorda daca Vehiculul ce urmeaza a fi tractat a fost folosit pentru taximetrie, transport alternativ – ridesharing (ex. Uber, Bolt, Bla Bla Car ect.), scoala de soferi, activitati de impingere sau tractare, curse, antrenamente, concursuri.
În situațiile în care după analiza dosarului de daune se constată că soluționarea dosarului de daună nu se va putea soluționa de maniera solicitată și dorită în relația cu societatea de asigurări, existând un dezacord cu privire la, dar fără a se limita la, valoarea despăgubirilor, beneficiarul unui pachet Premium poate accesa și o sesiune de consultanță juridică, cu respectarea următorilor termeni și condiții:
___________
Perioada de valabilitate a pachetului achiziționat este de 12 luni calendaristice și începe să curgă de la data la care polița RCA intră în vigoare, în situația în care valabilitatea poliței RCA începe să curgă la un moment ulterior achiziționării pachetului de servicii. În caz contrar, în situația în care la momentul achiziționării unui pachet de servicii, Utilizatorul deține o poliția RCA valabilă, perioada de valabilitate a pachetului de servicii începe să curgă în termen de 24 h de la momentul achiziționării.
Un pachet achiziționat este valabil pentru o singură daună, în sensul în care serviciile incluse în pachetul achiziționat pot fi utilizate o singură dată în legătură cu dauna pentru care s-a deschis dosarul la societatea de asigurare.
Dacă în urma activării pachetului de servicii, utilizatorul nu are nevoie și nu va utiliza toate serviciile din pachet, serviciile neutilizate nu se raportează la următorul pachet achiziționat.
DREPTURI DE PROPRIETATE INTELECTUALĂ
Utilizatorul declară în mod expres că a luat la cunoștință de faptul că toată creația grafică și conținutul aplicației accesate sunt proprietatea Prestatorului. Fac excepție informațiile, elementele grafice aparținând altor entități, care sunt proprietatea partenerilor Prestatorului.
Utilizatorul se obligă să nu reproducă, să nu copieze, să nu vândă sau să exploateze serviciile și informațiile la care are acces ca urmare a utilizării acestei aplicații, în parte sau complet.
Utilizatorului îi este interzisă modificarea, copierea, închirierea, cedarea, împrumutul, vânzarea, distribuția sau crearea unor materiale derivate bazate pe serviciile sau programele folosite în cadrul aplicației.
RĂSPUNDERI
Utilizatorii înțeleg și sunt de acord că serviciile pe care le prestăm prin intermediul aplicației sau de care Utilizatorii beneficiază prin intermediul aplicației nu sunt de natură să atragă vreo obligație legală sau contractuală, de orice natură, Prestatorului sau partenerilor/angajaților/colaboratorilor acestuia.
Serviciul de evaluare daună furnizat prin intermediul aplicației are drept rol și scop să asigure pentru Utilizator o informare corectă și obiectivă cu privire la valoarea despăgubirilor pe care Persoana păgubită ar putea să le solicite de la Asigurător.
Utilizatorii înțeleg și acceptă că valoarea despăgubirii rezultată din furnizarea serviciului de evaluare daună nu obligă Asigurătorul ori Prestatorul la plata acestei sume.
Utilizatorii înțeleg și acceptă în egală măsură faptul că valoarea despăgubirii rezultată din serviciul de evaluare daună poate fi diferită de valoarea ce va fi necesară pentru repararea autovehiculului, iar noi nu ne asumăm nicio răspundere pentru situația în care costul reparării autovehiculului depășește valoarea estimată de noi prin serviciul de evaluare daună.
Utilizatorii înțeleg și acceptă că opinia furnizată de partenerii juridici FaraGrija.ro nu îi obligă la obținerea unui rezultat favorabil în cazul unui demers juridic.
Toate serviciile ce sunt furnizate prin intermediul aplicației se vor efectua în baza informațiilor și documentelor transmise de către Utilizator, care își asumă întreaga răspundere față de corectitudinea datelor și informațiilor furnizate. Utilizatorul va răspunde potrivit normelor legale interne pentru furnizarea de informații eronate și/sau greșite, independent de forma vinovăției cu care a acționat.
Nu ne asumăm nicio răspundere pentru modul de soluționare al notificării/avizării evenimentului auto sau al dosarului de daună de către Asigurător ori al dosarului inițiat în instanță împotriva Asigurătorului. Serviciile ce sunt puse la dispoziția Utilizatorului prin intermediul aplicației reprezintă doar intermedierea raportului dintre Utilizator și Asigurător, pentru a facilita demersul de deschidere și soluționare al dosarului de daună, respectiv dintre Utilizator și partenerii specializați prin punerea la dispoziția Utilizatorului a unei platforme digitale. În acest sens, utilizatorul își asumă riscul ca în urma analizării de către Asigurător a documentelor încărcate în aplicație în vederea notificării daunei, Asigurătorul să stabilească că incidentul notificat nu reprezintă eveniment asigurat, fiind exclus de la acordarea despăgubirilor.Într-o astfel de situație, Utilizatorul care a achiziționat pachetul Premium va putea accesa sesiunea de consultanță juridică în condițiile descrise mai sus.
Prin acceptarea acestor Termeni și Condiții Utilizatorul înțelege și este de acord ca Prestatorul să îl reprezinte în fața Asigurătorului și / sau a partenerilor specializați în limitele necesare pentru prestarea serviciilor ce îi sunt puse la dispoziție prin intermediul acestei aplicații.
Utilizatorul înțelege și acceptă faptul că Prestatorul nu își asumă o reprezentare generală a Utilizatorului în fața Asigurătorului, ci că va asigura doar intermedierea comunicării dintre Utilizator și Asigurător, prin transmiterea informațiilor ce îi sunt puse la dispoziție. Prestatorul nu poate fi tras la răspundere și nu pot fi ridicate pretenții față de acesta în baza prevederilor Codului Civil român pentru serviciile furnizate prin intermediul aplicației.
Utilizatorii nu pot formula nici un fel de pretenții față de Prestator sau partenerii/salariații/colaboratorii acestuia pentru modul de soluționare al dosarului de daună de către Asigurător, indiferent de serviciul ce a fost furnizat prin intermediul aplicației (exemplificativ însă nu și limitativ: notificarea/avizarea evenimentului auto, evaluarea despăgubirilor materiale ale autovehiculului, depunerea dosarului de daună, etc.).
Utilizatorii înțeleg și acceptă că termenele în care se precizează că se vor furniza serviciile oferite prin intermediul aplicației, sunt termene de recomandare și că suntem absolviți de orice răspundere în eventualitatea producerii oricăror întârzieri în furnizarea serviciilor, cu excepția situației în care se constată de către o instanță judiciară că întârzierea se datorează în mod direct și exclusiv culpei Prestatorului.
JURISDICȚIE
Prin accesarea acestei aplicații, Utilizatorul acceptă în mod expres că orice dispută legală legată de/în legătură cu serviciile furnizate de Prestator prin aplicație, vor fi guvernate de legile din România, indiferent de locul în care Utilizatorul accesează aplicația. Dacă Utilizatorul accesează această aplicație din afara României, o face pe riscul său și este singurul responsabil de respectarea legilor teritoriului în care se află.
Părțile vor încerca să soluționeze în mod amiabil eventualele divergențe legale intervenite în legătură cu serviciile furnizate prin intermediul aplicației „FaraGrija.ro”, iar în situația în care soluționarea amiabilă nu este posibilă, litigiul va fi soluționat de instanțele judiciare competente de la sediul Prestatorului.
UTILIZATORUL ACCEPTĂ ACEȘTI TERMENI ȘI CONDIȚII
Utilizatorul confirmă că a citit și acceptat acești termeni și condiții. Folosirea Aplicației de către Utilizator implică acceptarea necondiționată a acestor termeni și condiții. În cazul în care nu sunteți de acord cu acești termeni și condiții, vă rugăm să nu folosiți aplicația.
În ceea ce privește serviciile prestate de către Partenerii noștri specializați, vă informăm în mod expres că în relația cu aceștia vi se aplică termenii și condițiile acestora, pe care aveți obligația de a-i consulta la următoarele adrese:
Termeni și condiții asistență rutieră Autonom
Termeni și condiții autoturism la schimb Autonom
Termeni și condiții asistență rutieră A24
Prin acceptarea termenilor și condițiilor echipei FaraGrija.ro, vă asumați în mod expres că ați citit, înțeles și acceptat termenii și condițiile practicați de partenerii noștri autorizați, precum și că echipa FaraGrija.ro nu răspunde pentru modul în care contractul dintre dvs. și parteneri se derulează.
ASISTENȚĂ
Dacă aveți orice problemă legată de funcționarea aplicației „FaraGrija.ro”, ne puteți contacta la adresa de e-mail: contact@faragrijaro sau la numerele de telefon: 0373809500.
Data ultimei actualizări: 08.01.2024